24 maj 2009

Hemma!

Så var vi hemma igen! Vi kom iväg från campingen vid 11.30 ungefär. Detta är lite ofattbart men det var uppehåll hela dagen igår, hela natten och hela morgonen. Tror ni inte att det regnar i 3 minuter när vi har ungefär 20 minuter arbetstid kvar att få ner förtältet!?! Allt hann bli blött vilket innebar att vi var tvugna att ta upp det när vi kom hem så att det fick torka...
Men det gick bra i alla fall, jag var lite orolig för hur det skulle gå att plocka ner tältet när vi var själva med barnen, men det var inga större problem.. De sprang och lekte, Lill E satte jag i och för sig i bilen innan det började regna för att han inte stannade kvar nära oss, han bara sprang iväg hela tiden.... Väl hemma packade vi ur allt och drog upp tältet så att det fick torka på gräsmattan.
Nu är vi trötta allihopa, A somnade tidigt och E somnade i kvällsmaten... Vi åt varma mackor till kvällsmat och hon skulle ha 9 st.. Jag gjorde 2 till henne, när vi ätit upp och börjat göra iordning pojkarna för natten ville hon ha 6 till... Jag gjorde 2 nya till henne ,hon åt dom och vi gick snabbt ut för att lägga in tältet i husvagnen, när vi kom in igen möttes vi av bilden i inlägget nedan...

Vi har haft en underbar helg! Men jag måste säga att det var skönt att komma hem oxå! Borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar