9 maj 2009

Trollhättan x 2, feber och kinamat

Idag tog jag med mig A och åkte in till Trollhättan för att köpa tallrikar och glas mm i plast till husvagnen. Vi åkte först till Ö&B där vi hittade fina muggar, färgade glas och små skedar som jag köpte, sen åkte vi vidare till Rusta men där hittade jag bara fina vaxdukar. Åkte då vidare till Trestad center som ligger nån mil från Trollhättan för att det har funnits en rolig affär där som har haft massa bra plast saker, men den hade lagt ner.... Åkte då tillbaka till Trollhättan och Coop där jag fann jättefina tallrikar och muggar. På Maxi hittade jag 4 fina plast vinglas. Sen var det bara att åka tillbaka tillbaka till Ö&B och lämna tillbaka de första muggarna! Köpte då även djupa tallrikar som matchade de andra tallrikarna från Coop och 4 plast ölglas. Sen var vi trötta på att springa ut och in i affärer och kände oss nöjda så vi åkte hem. När jag packar upp hemma märker jag att ölglasen fattas... Ringer till Ö&B och får bekräftat att de är kvar där! Åker ensam tillbaka till Trollhättan och hämtar glasen, med hem följer även 2 jättefina fleecefiltar som jag glömde köpa de första två gångerna jag var där idag... Tog även med Kinamat hem!
Det blev i alla fall lyckat med sakerna jag köpte, ska visa bilder någondag..

Vad roligt det var att tillbringa tid med bara en pojk! Det händer inte så ofta... han tyckte att det var jättekul att vara ensam med mamma och var jätteduktig hela tiden. Trots att vi sprang in och ut i olika affärer.

Nu ska jag göra mjölkdrinkar sen är det Robinson som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar