28 maj 2009

Lediga!

Idag är jag och barnen hemma, dagis är stängt för fortbildning för pesonalen och jag passade på att vara föräldraledig.. Imorgon jobbar jag kväll, börjar 15.30, och eftersom M jobbar till 13 på fredagar så kan barnen vara hemma imorgon oxå... Skönt med en kort vecka för barnen!
Igår fick jag så ont mellan skulderbladen, precis under nacken, känns nästan som nackspärr kan knappt röra på huvudet och överkroppen. Gör fortfarande ont men inte lika som när det började igår... Jag vet inte vad som hände, jag satt på jobbet och svarade på mail och skulle sen ställa mig upp (vi har höj- och sänk bara bord..) och jobba när jag känner att jag har ont. Satte mig i massagestolen en lien stund på lunchen men det hjälpte inte mycket... Får bli vila och alvedon idag...
Barnenhar vart uppe sen halv sju - sju tiden och är piggare än någonsin! Varför kan man inte sova på morgonen när man har chansen...?
Nu ska jag försöka att komma ikapp med tvätten efter vår mini semester....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar