9 maj 2009

Och så febern...

Blev så stressad inför mjölkdrink och Robinson när jag skrev det senaste inlägget att jag missade att jag hade ordet feber med i rubriken...

När jag kom hem från Trollhättan första gången idag hade E klagat på att hon var varm men att hon frös lite så M tog febern på henne. Hon hade nästan 39 grader! Sedan dess har hon vart nästan däckad och sovit en stor del av dagen. Hon ville inte ha mat, det enda vi har fått i henne efter frukosten är saft och lite, lite nyponsoppa... Några godisbilar tror jag slank ner förut oxå..!
Imorgon är det kalas för M´s systrar ute i skogen vid nån grillplats! Mysigt låter det, men det blir M som får åka med en eller två pojkar. Det ligger en damm i närheten och han är lite orolig för att åka själv med två inte så stillasittande pojkar. Men å andra sidan är han inte ensam vuxen heller så det borde funka ändå... Vi får se imorgon hur vi gör.

Nu ska jag läsa ikapp mig på lite bloggar och hänga en tvätt innan jag kryper ner i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar