16 maj 2009

Trappan och photoshop

Nu har pojkarna gått nerför trappan första gången efter olyckan igår.. Som jag förutspådde igår så "tvingade" jag dom att krypa nerför. Det gick för den här gången... Ursh, jag blir fortfarande skakig bara jag tänker på vad som hände och kunde ha hänt...

Jag har som ni kanske ser lekt lite i photoshop!
Jag är inget proffs på photoshop så bilden håller inte högtsa kvalitét men det är kul att leka och testa. Photoshop är ett svårt program, jag använde det mycket i skolan förut så jag måste bara färska upp minnet lite. Blev sittande ganska länge igår kväll/natt... Jag ber om ursäkt att min design ändrar sig lite då och nu, men jag tycker att det är kul att hålla på och testa och känner mig aldrig helt nöjd. Men nu är jag nog nöjd för ett tag....
Vilken bild tycker ni är bäst?
Den jag har nu
den jag hade innan den

eller den som jag hade ännu mer innan den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar