17 augusti 2009

Måndag!

Så är veckans första dag snart avklarad. Dagen har verkligen känts som en "riktig måndag"... Missade att jag började 8.45 och inte 9.00 i morse, har vart trött och orkeslös hela dagen, satt ca en timme nu på kvällen och ritade upp ett kök på Epoq.se, vad tror ni händer när jag börjar bli klar? Hela sk...n stängde ner sig och allt arbete var borta... Orkar inte börja om nu.

Har suttit en stund framför tv´n och Extreme homemakeover, mitt favvoprogram, och ska ganska snart krypa ner i sängen. Borde ha tagit en promenad men det får vänta till imorgon. Barnen har precis somnat, vet inte riktigt vad som har hänt, de har jättesvårt att somna på kvällarna och lika svårt att vakna på morgonen.. Nej, nu ska jag sluta svamla och plocka fram kläder för morgondagen och göra mig klar för sängen!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar