25 juli 2009

Trött, hungrig och lite fusk

Har inte blivit så många inlägg trots att vi är hemma i vardagen igen... Första veckan har varit tröttsam. Sen att jag ständigt är hungrig hjälper oxå till att jag inte tar mig i kragen och skriver här. Nu har jag ätit påsar i 6 dagar! Än syns inget på vågen men jag hoppas verkligen att det visar lite resultat i.a.f. Än så länge har det inte varit så svårt att stå emot sötsuget som jag trodde att det skulle bli. Jag fuskade liite igår på MciDoo men jag tog bara en liten Sweetchili chicken wraps medan de andra muffade pommes och hamburgare... Men det är det enda jag har fuskat på hela veckan. Det handlar om att bestämma sig!

Idag har vi en trött dag, ser på film, sitter vid datorn, leker och bara är. Att huset skulle behöva en städning försöker jag att glömma just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar