20 oktober 2010

Liten update.....

Här är det inte tätt mellan inläggen precis...
Dagarna ser ungefär likadan ut under veckan... Vaknar, stressar iväg till dagis/skola/jobb, kommer hem, fixar mat och nattar barnen. I helgen hände inte heller så mycket, vi tog det mest lungt. Vi lördags ställde vi in husvagnen för vintern och åkte sen till stan och köpte skor till barnen och åt på McD. Martin var på herrmiddag på kvällen och jag och barnen hade lördagsmys hemma. Söndagen såg ut som de flesta söndagar ser ut hos oss just nu. Simskola vid elva med Elvira, hem för lite lunch och sedan dansskola med Elvira.

Just nu ser jag fram emot fredagen. Jag och Martin ska på Grease i Vänersborg! Jag fick det i födelsedagspresent av Martin och barnen. Jag har länge viljat se en musikal och vad kan passa bättre än Grease? Jag har sett den filmen x antal gånger och kan den mer eller mindre utantill...... Ska bli spännande att se en svensk version.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar