12 mars 2011

Ja må dom leva, ja må dom leva....

Idag fyller pojkarna 4 år!
Hipp hipp hurraaa, säger ja, till er ida!
Vi har fixat, grejat och firat hela dagen lång! Vi hade ett litet kalas runt lunch och min lillasyster med familj kom hit från Värmland oxå. Det var jättekul att träffa dom. Jag har inge bilder att bjuda på just nu, för när jag skulle börja att ta kort kom jag på att kameran behöver laddas.... Så dax då. jag hopas att jag kommer att få lite bilder från ngra som var här.
Tårtan blev i alla fall bra. Det blev en Ahlgrensbilar-racer-glass-godis-tårta. Jag målade en racer bana med smält choklad och ställde på några ferarrirbilar och dekorerade lite extra med Ahlgrensbilar. Jättegott och barnen var nöjda. Som sagt, ska se om jag får tag i bilder på tårtan. Nu ska jag sätte mig i soffan en stund innan jag ska krypa ner under täcket. Det har vart en lång dag och imorgon är det simskola gånger 2 på förmiddagen och dansskola på eftermiddagen. Hoppas att ni har haft en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar