14 september 2011

-3,7 kg

Nu har jag räknat Propoints i tre veckor och idag var fjärde vägningen (om man räknar med invägningen). På tre veckor har jag lyckats att gå ner 3,7 kg och nått mitt första delmål som var 5%. Nu går jag vidare mot nästa delmål på 10%. När det är uppnått är det mitt slutmål som hägrar, men dit är det 10 kg kvar så vi börjar med delmål nummer två...

Det har varit lättare än jag trodde att det skulle vara att leva som Viktväktare, jag tänker på vad jag stoppar i mig och hur mycket, men så mycket annat har jag inte ändrat på. Jag försöker att röra på mig lite extra men än har jag inte kommit igång ordentligt. Jag går av bussen en hållplats tidigare än vanligt när jag har tid och cyklar till och från bussen bland annat. Min största förändring är Coca cola och godis och att jag äter frukost! Bara det att jag faktiskt äter frukost gör att jag inte är så sugen på godis längre... Skulle jag bli det så räcker det med en liten bit mörkchoklad eller en banan. Jag har helt plötsligt blivit beroende av banan, det har väl aldrig hänt förut...

Nu blev det två inlägg idag, det är nästan mer än snittet per månad nu det sista men så är det ibland... Nu ska jag sätta mig och se på Idol från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar