14 juni 2010

Måndag!

Godmorgon! Jag och barnen har ledig dag idag så morgonen har varit lugn. Den här dagen har jag tänkt att laga en del mat så att vi har färdiga middagar i frysen, jag ska även förbereda så att vi har med oss lite mat i husvagnen. Jag tänke även börja förbereda husvagnen lite, städa ur den och packa in lite saker.

Det börjar närma sig semester för oss! På torsdag nästa vecka drar vi mot Kolmården, där ska vi fira midsommar med min lillasyster med familj och stannar där till tisdagen veckan efter, sedan drar vi vidare till Västervik där vi ska stanna i någon vecka. Därfifrån ska vi åka till Astrid Lindgrens Värld en eller två dagar. Ska bli så skönt med semester!

Bjuder på en liten bild på Elvira - resultatet av en envis tjej som absolut inte är trött en sen söndagskväll.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar