21 januari 2011

Äntligen fredag!

Den här veckan har varit ganska så jobbig, så nu är det skönt med helg!
Jobbade ganska sent i måndags, kom hem vid 18.30. I tisdags fick vi veta att vi skulle göra 5 timmar övertid den här veckan, så det blev två timmar övertid direkt på tisdagen, hemma 18.30. Onsdag en timme övertid för att hinna hem till dotterns föräldramöte. Torsdag två timmmar övertid och sen går bussen sönder på väg hem, hemma 19.30 istället för 18.30.. Idag stämplade jag ut 15.00. Skönt. Strax innan ringde maken och frågade vart dom hittar mig för dom var i Lidköping, de skulle överraska mig genom att stå utanför när jag kom ut men de hittade mig inte... Jag har jobbat snart 3 år på samma ställe men min familj har aldrig sett vart jag befinner mig hela dagarna. När dom ändå var i närheten fick de komma upp och titta så att de har en bild av min arbetsplats, jag tror att barnen tyckte att det var jättekul.
För dom är Lidköping ett ställe där mammor jobbar.. Sen bar det av till McD för lite mat innan vi åkte hemåt. Nu fredagsmyser vi allihopa, jag ska snart sätta mig framför Let´s Dance. Imorgon har vi planer på en överraskning för barnen.
Hoppas at ni oxå har en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar