24 april 2011

Bättre sent än aldrig....

...men jag vill önska er en riktigt
GLAD PÅSK!
Hoppas att ni har haft en fin helg hittills!
Det har vi haft, vi har bara tagit det lugnt, men ändå fått en del gjort. Det är konstigt det där..
Vi har haft underbart väder och varit ute på altanen/gräsmattan hela dagen både igår och idag. Barnen somnar skönt när de kommer in och har fått tvätta av sig.
Idag har jag fixat med lite blommor och sånt ute på altanen så nu är den fin och mysig att vara på. Vi har sågat ner räcket i år eftersom det höll på att ruttna sönder. Altanen är nu mer som ett soldäck och vi kan se mer vad barnen gör när de leker på gräsmattan. Det är jättemysigt att sitta och titta på dom när de spelar fotboll eller övar på att stå på händer. Jag ska försöka att ta kort och visa er altanen. Måste bara  att hitta kanmera först... Den har lite mystiskt försvunnit efter pojkarnas kalas. Jag måste ha lagt den på ett väldigt bra ställe för jag hittar den inte.
Nä nu ska jag ta natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar