11 april 2011

VAB

Jag är hemma och VABar med Elvira idag.
Jag fattar inte riktigt vad som hände. I lördags var vi till 3stad Lekland med svärmor, pojkarna fick det i födelsedagspresent av henne. Barnen busade på för fullt alla 3, efter leklandet åkte vi in till Överby köpcenter och åt mat. Jag hann även med att köpa nya jackor till pojkarna. När vi kom hem satte vi oss i solen på altanen en stund och barnen lekte med grannbarnen en stund. Men natt till igår kom Elvira krypande upp i min säng och la sig brevid mig. Hon var så varm så jag kunde inte ha henne nära, febertermometern visade på 39.4!
Stackarn. Igår var det avslutning på dansskolan och hon har länge sett framemot att få visa upp vad dom har lärt sig. De hade inom gruppen kommit fram till att de skulle ha rosa tröja, svarta byxor, uppsatt hår och vara barfota. Och nu kunde hon inte vara med.
Idag har vi en lugn dag men jag ska försäka att hinna med lite städning också. har dragit ur alla sängkläder från sängarna och hängt ut kuddar och täcken en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar