7 juni 2013

Semester!

Nu tar jag semester en vecka!
Ska bli riktigt skönt att vara ledig med barnen. Elvira går visserligen i skolan en vecka till men hon slipper vara på fritids i alla fall. Planerna hittills är att jag ska klippa mig, hälsa på i Elviras klass när de har öppet hus, städa husvagnen och så skolavslutning på torsdag. Emil ska till logped på onsdag så jag och pojkarna ska åka buss till Lidköping och så har jag lovat dom att vi ska gå till leksaksaffären så de får köpa present till en kompis som ska ha kalas.
Ska även försöka att bara ta det lugnt också! Den här veckan är en av mina fyra semesterveckor. Jag är ledig en vecka nu, jobbar två och sen är jag ledig tre veckor till. Gäller att ta vara på den semester man får!
Vad har ni för planer för sommaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar