25 augusti 2008

Sååå trött efter bröllop!

Det var ett fint bröllop i lördags! Riktig god mat och bra underhållning, de hade två som sjöng och spelade för oss både i kyrkan och i festlokalen. Och så baren! Det var den största bar jag sett på ett bröllop, det var som att gå in på vilken nattklubb som helst och beställa sig en drink (alkoholfri för min del..), förutom att det var självservering! Men de hade skrivit upp recept på olika drinkar som man kunde följa om man inte är haj på detta med drinkblandning..

Igår var jag helt seg hela jag, vi stannade kvar till sist nästan och hjälpte till att plocka iordning lite smått. Alla tre barnen somnade i sina vagnar och sov hela kvällen/natten ute i kapprummet (och så sov de vidare när vi kom hem efter en varsin vällingflaska) så vi kunde slappna av och ha roligt och kände heller ingen stress att åka hem då de sov så gott! Vi var hemma 03.40...!
Det var M som festade av oss och han skulle ju upp igår morse och städa efter en kräftskiva kl.12.00. Jag trodde inte att det skulle gå och väckte honom inte då han brukar bli grymt bakfull. Pojkarna vaknade vid åtta och somnade om vid 9.30 tiden så jag passade på att lägga mig igen jag oxå för jag kände mig bakfull... Hade dundrande huvudvärk, somnade om och sov till 12.15! E låg och kikade på barnprogram, den söta lilla flickan.
Men M kom upp och åkte efter att vi hade käkat frukost vid ett tiden och jag slappade vidare i soffan då min huvudvärk INTE ville ge sig... Jag fattar inte vad som hände, M var gör pigg och jag var helt färdig..... Och det var jag som var nykter.. Men jag är väl inte van att hålla dessa tider längre, börjar bli gammal nu..!

Nu ska jag gå ut och ta en låång promenad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar