6 juni 2009

Fotboll, sjukling och lek

I morse åkte jag och E till fotbollskolan och sedan handlade vi lite. Väl hemma igen var det plock, tvätt och städ som gällde. Efter middagen dök M´s storasyster med familj upp på en kopp kaffe. Kul! Vi satt och tjötade en stund och barnen gick ut och lekte i sandlådan. En stund efter att de hade åkt och vi käkat kvällsmat kände M på E och tyckte att hon var varm. Han tog febern och den visade på 39,1.... Feber! Och vi som ska på kalas imorgon... Våran lilla familj har nog inte varit på kalas tillsammans på jättelänge!
Så här satt barnen när vi åt kvällsmat förut! Det var Ronja Rövardotter och E tyckte att det var såå bra, så vi tog maten till Tv´n..

Ikväll har vi sett på fotboll (mest M, jag satt mest brevid och pratade i telefon) och myst på. Jag och E har slagit in paketet inför imorgon och hon har skrivit på kortet.

Jag känner att det börjar bli dags för sängen nu.. Finns inget bra på tv´n och jag orkar inte sitta här hela kvällen. Lika bra och försöka komma i säng någorlunda i tid..

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar