12 juni 2009

Redan helg, midsommar och trolleri

Så har jag gjort denna veckas första och sista arbetsdag... Känns konstigt att bara jobba en dag och så är det helg sen. E har nu vart feberfri i två dagar och det är bara att hoppas på at det är klart med sjukdom för ett tag nu! På torsdag åker vi med husvagnen till Vita Sandars Camping för att tillbrina midsommar där tillsammans med både min lillasyster och M´s storasyster med familjer = 8 barn och 6 vuxna! Ska bli jättekul! Men det jag håller tummarna för nu är att vi får fortsätta att vara friska och att vädret blit något bättre... Vi vill ha SOL och varmt!!
Idag har vi haft fredags- och "kom igång med helg" mys. M och E var och klippte sig förut och jag blev sugen jag med så jag åkte dit senare jag med. Tack och lov för drop in! Jag är sån som inte kan boka en klipptid i förväg, bestämmer jag mig för att klippa mig vill jag göra det på stört helst.. Sen har vi handlat lite och käkat tacos! Barnen har somnat och jag har Talang på i bakrunden när jag sitter här vid datorn. Jag hoppas att han Akira vinner, känner igen honom från en danstävling som gick i trean för några år sedan och jag tycker att han är grym. Nästa favorit är trollkarlen som åker runt i världen och underhåller, Charlie Caper, han var rolig, underhållande och full av överraskningar. Jag har inte sett så mycket av Talang i år om jag ska vara ärlig, men jag har sett dessa två och jag tyckte att de var grymma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar