26 oktober 2011

Slutat?

Jag fick en fråga i förra veckan om jag har slutat blogga. Och nej det har jag inte. Egentligen. Men det känns som att jag har slut på ideer. Som att jag skriver samma sak varje dag.

Jag har märkt att jag har runt 5 trogna läsare som kikar in här emellanåt. Vilka är ni? Vad vill ni läsa här när ni kikar in?

Jag sitter på bussen nu på väg till jobbet. Hösten börjar bli tung nu och jag känner mig måndagstrött hela veckan om.

Idag är det veckans invägning med Viktväktarna. Det går bra men det har börjat gå saktare nu... Totalt hade jag gått ner 5,9 kg förra veckan. Ska bli spännande att se resultatet den här veckan.

Nu är jag framme. Hoppas att ni har en fin måndag!

2 kommentarer:

  1. Jag läser!
    Tycker det är kul att läsa om dina barn, eftersom mina är i samma ålder. Gillar bilderna när de sover överallt, för det händer ju aldrig här!
    Sen gillar jag att få mattips och så är ju kort alltid kul. Bara att få se vardagen är kul!
    /Elin

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren, det uppmuntrar! Jag ska försöka att börja blogga mer igen har jag tänkt. Jag läser din blogg av samma anledningar. Roligt att följa en annan familj med barn i samma ålder!

    SvaraRadera