9 november 2011

En liten update...

Imorgon åker jag och tre arbetskollegor till Åmål för att vara handledare åt kollegor där som ska lära sig vårt arbete. Ska bli spännande. Dels att få komma till annan ort och träffa andra kollegor, se deras lokaler och hur de arbetar och dels att vi ska vara där två dagar och därmed sova kvar på hotell. Ska bli kul att få lite omväxling i arbetet!

Martin och barnen får klara sig utan mig i en natt, men det klarar de säkert galant. Jag har gjort i ordning en våffelsmet som står och väntar i kylen... Det är bara att de tar fram våffeljärnet och börjar steka när de kommer hem imorgon.

Jag hade vägning med Viktväktarna idag, det är inte lika kul att skriva ut veckoresultatet längre då det börjar gå lite saktare nu, det är roligare att titta på det totala viktminskningen nu. jag har sammanlagt gått ner 7,4 kg på 12 veckor. Jag har nu nått 10% målet som jag har nämnt tidigare. Nu har jag ett nytt delmål innan jag går in för slutmålet. "Bara" 7 kg kvar till min önskevikt... Sen vet jag inte om den är realistisk då jag inte har haft den vikten sen innan barnen men det får tiden utvisa.

Nu ska jag ta kvällen och försöka somna hyfsat tidigt för nu har jagtvå spännande dagar framför mig! Hoppas att ni har haft en fin onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar