13 november 2011

Myssöndag och sjukling

Idag har vi haft en mysig start på dagen. Jag och barnen gjorde iordning en frukostbricka som vi gick in till Martin med tillsammans med lite presenter och teckningar. Vi åt vår frukost i sängen och tittade på barnprogram.

Vi skulle ha åkt till svärfar allihopa och firat honom men Arvid visar sig ha 38,2 i feber så han och jag stannade hemma. Vi tänkte fortsätta att mysa lite i soffan, han får vila så mycket som möjligt nu så han är på benen igen snart. Den här veckan kan bli lite kämpig annars då jag åker till Stockholm med jobbet på tisdag och sedan tillbaka till Åmål torsdag-fredag. Vi hade två riktigt roliga arbetsdagar i Åmål den här torsdag och fredag. Kul att träffa andra kollegor och få se hur de arbetar + att visa upp hur vi arbetar med handläggningen!

Igår tvättade jag fönstren invändigt i köket och tv-rummet så nu är det bara den vanliga städningen kvar och att sätta upp adventsgrejerna om någon vecka. Så nu intalar jag mig själv att jag med gott samvete kan sätta mig i soffan en liten stund...

Hoppas att  ni har en fin söndag!

2 kommentarer:

  1. Oj! Har du redan börjat julstäda. Impad! =)

    Får nog dra igång jag med snart, för vi har ju en födelsedag i december också.

    SvaraRadera
  2. Lite smått bara. Det är skönt att ha fönstren klara i alla fall... Jag kommer att vara borta en del nu i november med jobbet så jag tänkte att det är bra att ta lite i taget.

    SvaraRadera