6 september 2008

Gratis pizza!

Det tog en timme från att jag beställde pizzan tills den levererades.... det brukar aldrig ta så lång tid! Men det märktes att de själva tyckte att det var dåligt för jag fick inte betala för pizzan! Det är bra service för mig... Att man kan stå för att man gör fel! Jag brukar säga att jag är yrkesskadad när det gäller service... jag tycker själv att det är viktigt att ge bra service när man jobbar med ett sånt yrke och kräver att få samma bra service tillbaka.... Jag kan nog vara en ganska krävande/jobbig kund när jag är på det humöret...

Nu kom jag av mig lite grann, men som sagt så fick jag pizzan gratis, jag vet inte varför de kom så sent, men den var inte så jättevarm så förmodligen så har min pizza fått åka med en liten sväng eller så var chauffören försenad tillbaka efter en annan körning....

Jag myser på framför tv´n och eurovision dance contest! Danny och Jeanette var grymma tycker jag, men tyvärr har de nog inte så stor chans att vinna då ett antal länder har "fuskat" och skickat två mer eller mindre proffsdansare istället för vad som var sagt, en proffsdansare och en "amatör". Hoppas att dom kommer som top 5 iaf!

E somnade här nere framför sin Bamse film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar