6 september 2008

Trött tös!

E vaknade för ett tag sen och snyftade där uppe i sin säng, jag gick upp och frågade var det var, hon snyftade bara. Jag frågade om hon ville lägga sig i våran säng så kommer jag snart, det ville hon. Jag fortsatte att titta på tv´n här nere men snart så var hon uppe och snyftade igen. När jag kom upp så satt hon på toa, jag frågade om hon ville att jag skulle komma och lägga mig brevid henne nu, vilket hon ville. Jag sa att hon skulle gå och lägga sig så länge och att jag bara skulle greja klart det sista. Hon gick in till våran säng och när jag tittade in strax efter låg hon raklång och med utsträckta armar och ben i min säng, jag sa att om jag skulle få plats så får hon flytta in sig lite, inget svar! På dessa korta sekunder hade hon lyckats att somna stenhårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar