6 september 2008

Lördag!

Har tagit mig i kragen idag och fått en del gjort här hemma! Har städat tvättsugan (har fått kontroll på tvätthögsmonstret för tillfället) och toaletten nere i källaren. Har även städat i mitt syrum som var en enda röra hela rummet. Nu ska jag bara dammsuga resten av källaren, så kan jag koncentrera mig på övervåningen imorgon....

Har även lagat lite mat och lagt i frysen, sånt som jag funderar på att bjuda på på lördag när vi har 4 + 30 års kalas!! Tar tacksamt emot middagsförslag och även förslag på lättgjord och god tårta

M har spelat match idag och nu är han på herrmiddag i Lidköping och kommer inte hem förrän sent i natt. Jag ska nog beställa hem pizza snart (tack och lov för hemkörning!) mysa till mig framför tv´n och heja på Danny och hans danspartner!

Lilltjejen blir stor på onsdag, 4 år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar