28 september 2008

Lördag!

Igår var jag och barnen och tittade på när M spelade sista hemmamatchen för säsongen! de vann med 9-0, M gjorde 6 mål, och de kommer mycket troligt att vinna serien, det är en match kvar att spela! Efter macthen åkte vi hem och så kom min kompis J för att ha en liten mysig tjejkväll! Vi käkade pizza, godis, drack vin och tjötade! Riktigt mysigt! M var kvar på fotbollen där de firade lite smått, han kom hem framår 23 tiden lite lagom dragen...

Jag gjorde en stek som jag ska bjuda min farmor, farbror och kusin på idag, men vi glömde bort den så den stod på spisen någor för länge, hoppas att den går att äta iaf! Iadg har jag gjort en sås på skyn som blev och gjort en potatisgratäng, nu ska jag gå up och göra en sallad! De kommer snart!

E har fyllt år länge nu! Hon har öppnat paket varje helg sen den 10 september nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar