2 oktober 2008

En vardags kväll hemma hos oss!

Det dröjer mellan inläggen här.. Jag skulle vilja uppdatera oftare än vad jag gör, men det känns inte som att tiden räcker till för det! När jag kommer hem på kvällarna är det fullt upp med allt som ska göras ex:

  • mat/kvällsmat
  • blöjor
  • pyamas
  • välling
  • bada barn
  • borsta tänder
  • leka lite
  • bollibompa
  • disken
  • tvätta lite
  • Idol
  • natta barn
  • dagis väskor ska fyllas på
  • kläder för nästa dag ska fram
  • matlåda till mamma och pappa
  • vila/ se lite mer på Tv´n
  • duscha
  • sitta vid datorn en stund
  • plocka upp leksaker

Känns som listan kan göras ännu längre men just nu är det tomt i huvudet! Jag älskar mitt liv, mina barn och min man, men ibland måste man få klaga lite oxå.....

1 kommentar:

  1. Klart man måste få klaga lite, det är på sätt och vis lite skoj ;-). Man mår bättre sen...

    SvaraRadera