15 oktober 2008

Vård av sjukt barn

Är hemma idag me Lill E. Han hade feber igår och vi ville att han skulle få en dag till att vila upp sig på.. Vila och vila, det går i ett hela tiden!
Det är faktiskt mysigt att vara hemma med ett barn bara, det är inte så ofta man umgås med dom en och en... (men, måste erkänna att jag kände mig som en dålig mamma som lämnade två barn på dagis för att vara hemma med ett, då vi inte har så mycket ledig tid ihop längre....)
Har i.a.f. hunnit med att:
  • leka med Lill E
  • handla lite
  • apoteket
  • ringt FK
  • ringt BVC
  • bakat två satser med matbröd i långpanna!
  • en köttfärs till ett recept på lättlagad lasagne (snabbsagne) som jag hittade igår...
Nu ska jag mysa lite mer med Lill E innan vi ska lämna in M´s cykel som är lite konstig och hjulen till barnvagnen, jag tror att vi har punka på i.a.f. ett......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar