12 december 2008

Fredag!

Idag har jag semester! Såå skönt!
Ska följa med barnen till dagis en liten stund på förmiddagen, E ska åka buss till öppna förskolan för att lussa för föräldrar och barn där, jag och pojkarna stannar kvar på avdelningen. Ska bli kul att se hur barnens vardag är och vad de har för sig!
Vi var på luciafirande igår, utomhus! Pojkarna fick nöja sig med att titta på från vagnen eftersom jag var själv, men dom var så trötta så det gjorde inget tror jag. E var en liten tomtemor! Jag blev imponerad när hela gruppen (tre avdelningar) började sjunga "twinkle, twinkle little star...."! Så små barn som sjunger på engelska, det är visserligen "bara" inlärda ord, men ändå.... Alla var jätteduktiga! Tog en massa bilder, visar senare..
Nä, nu måste jag sätta fart, sitter i morgonrock och barnen i pyamas och så ska vi vara på dagis kl.10.00.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar