4 december 2008

Igår hade vi julfest på jobbet! Det var kul men väldigt lugnt, jag drack julmust til maten eftersom min sista buss går hem 19.20 och jag var tvungen att köra för att komma hem. Men det var trevligt och god mat, kul att träffa arbetskompisarna i annat sammanhang än bara jobb!
Idag är jag hemma med E igen, pojkarna har varit uppe och busat sem fem tiden... Ska snart köra dom till dagis en sväng så de får busa av sig där! Känns lite konstigt att lämna bort dom när jag är hemma, men jag räknar med att dom får vattenkoppor snart och då kommer de att krypa i taket innan de får åka till dagis igen.....
Idag blir det nog att tvätta igen och så ska jag försöka att sy klart kuddarna till köket.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Så roligt att du vill vara med i min utlottning. Jag oroade mig allt lite...tänk om ingen skulle vilja vara med. Pinsamt... ;-)

    Skoj med julfest. Har "min" på lördag, vilket ska bli skoj.

    Hoppas du får en trevlig fortsatt torsdag! Och en härlig helg!

    SvaraRadera