10 december 2008

Onsdag

Så var det onsdag igen och imorgon är sista arbetsdagen för veckan då jag har tagit semester på fredag! Ska bli skönt!
Imorgon är det lucia på dagis, på kvällen... Det är bara att byta om på barnen när vi kommer hem, ge dom nåt snabbt och äta och sen åka tillbaka till dagis kl 18.00 för att fira lucia utomhus... Hur klär man barnen då för att dom inte ska frysa ihjäl? Får inte in några fleecekläder under tomtedräkterna. E kanske vi kan lösa så men inte pojkarna.. ja, ja det löser sig!

På fredag har vi utvecklingsamtal på dagis och så tänkte jag vara med en liten stund så att jag får se hur barnen är med fröknarna och de andra barnen. E ska gå ännu ett luciatåg på fredag förmiddag.

Nu ska jag ta och plocka fram alla tomtekläder så att det är klart inför imorgon kväll, sen ska jag nog ta en tidig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar