22 januari 2009

Torsdag!

Efter jobbet har jag än så länge har jag hunnit med att:
  • Dammsuga bilen och krånglat in alla barnstolar i baksätet. Förut har vi haft två bak och en fram, men jag tänkte testa och se hur det blir med alla 3 bak... Tror att jag fick till det riktigt bra tillslut, men det är som att pussla ett pussel med riktigt många bitar...
  • Gett barnen kvällsmat och fått på dom pyamas. Snart dax för välling och sova..

Detta borde jag göra innan kvällen är slut:

  • fixa iordning räkningarna
  • tvätta ännu mer kläder och hänga tvätt
  • börja packa kläder
  • sy upp ett par av de nya byxorna
  • äta
  • dammsuga hemmet
  • packa dagis väskorna
  • + säkert en massa saker som jag inte kommer på nu....

Det är nog dax att sätta fart med denna torsdags kväll! Det ska bli skönt på lördag när vi är framme i poolhuset och kan börja ta det lugnt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar