20 november 2009

Fredagsmys!

Orkar inte skriva så mycket idag. De senaste två dagarna har gått i ett känns det som. Igår när vi kom hem från jobbet hyrde vi med oss en kärra som vi lastade full med skräp från köket som låg över hela vår altan. På väg till tippen åkte vi förbi svärmor och lastade in barnen där och lastade ut sånt hon ville slänga till kärran. Vi lämnade henne och barnen och åkte till tippen och lastade ur. Tillbaka med kärran och sen tillbaka till svärmor för lite sen men god middag! Tack för hjälpen med barnen och tack för maten svärmor!

Idag åkte vi som vanligt till stan efter jobbet. Vi kikade efter stolar till köket oich nu har vi lagt en reservation på stolar från EM. Får svar på exakt leveranstid på måndag, då vi även bestämmer oss helt om det är de stolarna vi vill ha. Men vi tror det. Som vanligt så käkade middag vi på McDoo. När vi kom hem körde vi fredagsmys med kex och ost. Gott!

Köket blir så bra! De har jobbat på riktigt bra. Alla stommar är inne och köksön är helt klar. Nu är det lite "småplock" som socklar, luckor och lite annat kvar. Alla vitvaror är inte inne än heller. På måndag ska det kaklas och tapetseras, tror jag. Jag längtar tills det är klart och vi kan ta över. Vill städa hela köket så jag kan börja packa in sen och leva och laga mat där. Men, men, den som väntar på nåt gott.......

Blev längre inlägg än vad jag hade tänkt mig, men nu ska jag ta och krypa ner i sängen!
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar