6 november 2009

Jag fick lite energi!

Jag valde att ha barnen hemma idag också eftersom Memil inte är helt ok från sin hosta än, förhoppningsvis är vi tillbaka på måndag igen.

Idag har jag fått en del gjort. Jag har tvättat två maskiner, tredje är igång. Jag har städat sovrummet. Dammsugit badrummet och hallen. Jag har städat i syrummet. Jag har sytt om och hängt upp nya gardiner i sovrummet. Jag har satt upp en lampa i Ia´s rum som hon fick i födelsedagspresent. Jag har satt upp en ängel på Ia´s dörr som har väntat på att komma upp ett tag nu, medan jag ändå var igång fick jag även upp en hörnhylla i syrummet. Jag har strukit tre skjortor till M, har en hög kvar men nu måste jag ta lite paus. Behöver fundera på vad vi ska äta för mat. Blir nog gröt till barnen nu och så lite tacos- och Idolmys ikväll. Det kommer nog en kopmpis till mig ikväll som jag inte har sett på ett tag. Ska bli kul!

Vi har kommit en bit till i köket. Under dagen igår rensade jag ut glas och proslin som vi inte använder. Jag har lagt undan lite som vi kanske kommer att plocka upp igen och en del ska slängas och det som vi ska ha kvar ska flyttas ner till källaren snart. M var inte hemma igår men i förrgår fick vi ut ett skåp till.

Innan:Nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar