7 november 2009

Lördag!

Idag har vi fått en hel del gjort! Alla överskåp är borta i köket, hela nedervåningen är städad och vi har flyttat ner det mesta. Nu ska vi vara här nere fram till köket är klart. Den här veckan kommer vi att kunna använda spis och diskmaskin på övervåningen men så mycket mer duger inte köket till nu. Ska försöka att lägga ut bilder på köket imorgon.
Jag och Ia var ute en sväng på förmiddagen och handlade inför en fin middag med potatisgratäng och fläskfilé och en present till M i morgon. När vi kom hem började vi riva i köket och helt plötskigt kändes det inte så mysigt att laga finmiddag. Filén in i frysen och hämtpizza fick det bli istället! Jag har även röjt i Ia´s rum ordentligt idag, nu ser det ut som ett rum och inte som ett bombnedslag. Ska få upp lite nya tavlor på väggen imorgon bara... Hon fick en sån fin, rosa lava lampa av min kompis igår som blev så fin i hennes rum.

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Det har vart lite sena kvällar ett tag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar