2 maj 2010

Blått eller rosa, prins eller prinsessa?

Emil sov med dockor i natt och det har varit en hel del lek med dockor under dagen och nyss klädde Arvid ut sig till prinsessa. Märks det att de har en storasyster? Men de gillar lite mer "grabbiga" lekar oxå. De leker Starzinger med astrolans och allt och kör med bilar så det ryker emellanåt, alla tre. Jag tror att det är viktigt att de får prova på både och, jag tvingar dom inte att tycka om blått och leka med bilar bara för att dom är pojkar eller tvärtom för Elvira. Men det visar sig ändå rätt väl kan jag tycka, Elvira är lite lugnare och sitter gärna och pysslar eller leker med My little pony medan pojkarna springer runt med bandyklubbor som Astrolansar och jagar rymdmonster. Vart jag vill komma med detta vet jag inte riktigt men ni kan njuta av söta bilder nedan.... 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar