7 maj 2010

Fredag!

Äntligen fredag och helg! Ska bli så skönt. Mindre skönt att Emil har feber, men så är det. Han låg och sov på Martin när jag kom hem, jag bar in honom till sin säng och tänkte redan då att han kändes varm, men viftade bort det med att han sovit på Martin under en filt. Men så kommer han upp igen och vill ha kramar, fortfarande varm. Fram med termometern... 38,4 grader. Han har varit hängig hela kvällen och somnade tidigt. Bara att vänta och se vad som händer, förhoppningsvis har det gått över på måndag igen.

Elvira har varit på kalas ikväll, hos en dagiskompis som fyller 6 år. De hade haft jättekul och hade fått se på när en kille "jonglerade" med eld. Det tyckte hon var häftigt. Flickans pappa tyckte att det var svårt att hitta glutenfritt godis till fiskedamms-påsarna så hon fick en massa hårsnoddar istället för godis och lite maränger. Hon var jättenöjd, hårsnoddar är alltid välkommet. Det var helgens första kalas, ett kvar. På söndag har en av hennes kompisar från babysången och öppet kyrkis kalas.

Nu ska jag slappa lite i soffan, missade Anna Anka i veckan så jag ska ta igen det nu ikväll tänkte jag.
Hoppas att ni har en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar