24 maj 2010

Måndag!

Det har varit dålig uppdatering här i bloggen. Jag har känt mig så trött den sista tiden har tyvärr inte orkat samla ihop nog med kraft så att jag har orkat blogga. Har inte haft någon bloggenergi.

Idag är jag hemma och VABar med Emil, han har hostat hela natten och hostar fortfarande. Vi lämnade de andra två imorse så att han får en ärlig chans till att vila upp sig och förhoppningsvis bli bättre så han kan gå till dagis imogon. Just nu tar vi det bara lugnt, jag tvättar och har sett en film. Ska snart göra köttfärssås så att vi har och kan frysa in och någon lunch till oss. Emil har lekt med parkeringshuset och kört bilbana. Nu ligger han i min säng och ser på Zelda och dricker saft.
Helgen har också varit hyfsad lugn. Fotbollskola på lördagen och Elvira var på kalas på kvällen. Däremellan var vi ute och grejade i trädgården och barnen hoppade hoppborg. När vi hade hämtat Elvira från kalaset fick vi ett ryck och åkte in till Trollhättan och åt på Mc Donalds. Igår var det lite fix i trädgården och annars lugnt. Barnen var ute och lekte med grannpojken och hoppade i hoppborgen.

Jag har även städat i ordning barnens rum. De var så stökiga och i oordning så det gick inte gå in där... Jag har möblerat om i båda rummen och nu tror jag att det är lättare att hålla ordning. Bilder på rummen kommer senare. Nu ska vi äta lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar