17 december 2010

Fredag!

Så var det fredag igen! Vi har ätit tacos och nu händer det inte så mycket mer, funderar på att gå och lägga mig så att jag är pigg i helgen. Städ, pyssel och mys står på helgens schema. Maken och barnen har hämtat hem julgranen idag så nu står den i garaget och väntar. Barnen vill helst ha in den på stört. Barnen har suttit i soffan nu och tittat på tv och läst lite själva. Helt plötsligt blev det tyst. Ena pojken hade somnat i soffan men den andre hittade jag inte först. Men så fick jag se benen...
Kan ni se honom?


Vi leker inte kurragömma utan det är två pojkar som sover gott! Undrar vem som sover skönast?
Nä, nu ska jag ta och bära in lite barn till sina sängar sen ska jag krypa ner i min säng.
Hoppas att ni har haft en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar