29 januari 2012

Nöjd tjej...

Det är nog första gången i den här bloggen som jag lägger upp en bild på mig själv...

Vi åkte in till Trollhättan i eftermiddags. Vi tänkte passa på att kolla rean lite, jag behövde nya jeans och Martin nya skjortor. Men så fick Martin se en jacka inne på Pondus. Jag provade den men trodde inte att det skulle gå då den är i strl 36.. Jag kan knappt stänga jackor i strl 40-42 i vanliga fall. MEN den satt perfekt. Halva priset var det på den också! Kunde ju inte göra annat än att låta den följa med hem. Jag är nöjd! Vad tycker ni?

Annars köpte jag jeans på Gina och Martin köpte en skjorta och en tröja å Espirits rea. Middag på McD hann vi med också. Skönt för barnen att få leka av sig lite efter allt spring i klädaffärer!

Hoppas att ni har en fin söndagskväll!


2 kommentarer:

  1. Jätte fin jacka kusin! <3 och tackar o bockar för helgen också! <3 ber om ursäkt för att det var lite dåligt planerat med när jag skulle hem, hoppas det inte gjorde ngt <3 All kärlek till er!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket kusinen!
    Det är ingen fara vi blev lite överrumplade bara och hade ju förberett mat till igår, men den gick ju ner idag också! <3 Kram <3

    SvaraRadera