22 december 2009

M har handlat!

När jag och Ia var på ridskolan i söndags hade M handlat på nätet... Han berättade inte vad eller vart han hade handlat eftersom det bland annat var julklappar till mig och barnen. Idag fick han hem paketet. Två saker fick jag ta del av nu, bland annat ett duschmunstycke med LED ljus som ändrar färg efter temperatur.
Upp till 32 grader är strålen grön,

mellan 33 - 41 grader är strålen blå

och mellan 42 - 45 grader är den röd. Blir vattnet varmare än 46 grader börjar det blinka rött...

Den andra saken var ett handtag som man skruvar på en PET-flaska och vips så har man en tillbringare/vattenkanna....

Detta är saker som jag inte ens visste fanns, eller att man behövde. Ska bli spännande att få se vad som gömmer sig i min julklapp!


1 kommentar:

  1. hahaha va coooolt!!! :D hoppas ni får en underbar jul <3 kram till er alla / lillasyster

    SvaraRadera