17 april 2009

Fredag!

Idag har vi hunnit med en hel del efter jobbet! Visserligen slutade både M och jag runt 13 tiden så vi var hemma tidigt... Vi har städat övervåningen, tvättat, handlat, lagat pizza, tvättat och dammsugit bilen..... + att jag har packat för att åka till Karlstad imorgon!
Det blev färdig bestämt i eftermiddags att jag och barnen åker upp till min syster imorgon för lite mys med henne och flickorna. M ska på 60? års kalas hos en arbetskompis imorgon och kommer inte att vara så pigg på söndag ändå så jag och barnen passar på att ta en mamma-barn helg! Barnen kommer nog att få träffa sin mormor och förhopnningsvis kanske oxå min mormor och morfar! Mer är inte planerat ännu, jo just det, en snabbis på IKEA ska vi nog hinna med.. Vill köpa en till skohylla.

Nu ska jag nanna kuden, tänkte göra oss klara att åka så snart barnen vaknar imorgon!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar