6 april 2009

Måndag

Så har den här veckan dragit igång med dunder och brak! A var till dagis för första gången på över en vecka.. Det hade gått bra men han var lite tröttare än vanligt en stund på förmiddagen, men det gav sig när han fick gå ur en liten stund! Både jag och M har kunnat jobba idag, vilket inte har hänt på två veckor...

Efter jobbet åkte jag in till Ö&B på vägen hem och köpte en dynbox som vi ska ha vid altanen. När barnen var hämtade åkte vi direkt till BVC för att väga pojkarna, vill ha med mig en färsk viktkurva till doktorn när E ska dit på återbesök. Han har sagt att pojkarna ska med då oxå för att ta blodprover. Nu har jag ju redan tagit proverna men jag ska ta med mig pojkarna, provsvaren och viktkurvan ändå så får doktorn ta beslut om på om vi ska gå vidare med detta.

Efter BVC åkte vi och hämtade husvagnen! Så nu är den hemma äntligen. Vilken tur att det är långhelg snart så att vi kan greja ute. Behövs ett´ryck både i trädgården och i husvagnen.

Det var lite om våran måndag, nu ska jag ta en dusch och sen är det snart dax att nanna. Har vart ute på en promenad till svärmor för att hämta lite halstabletter till M som har fått gruvligt ont i halsen. Det gick fort efter att vi kom hem, nu kan han knappt prata.....

2 kommentarer:

  1. nu hänger jag inte med riktigt misstänker dom att pojkarna oxå har gluten? eller är det några andra blodprov? /kram lillasyster

    SvaraRadera
  2. Ja, jag misstänker att Lill E har gluten. Han har samma symptom som E hade när hon var mindre...

    SvaraRadera