14 april 2009

VABar idag

Idag är jag hemma och VABar med Lill E. Även han har råkat ut för magsjukan... Lite pinsamt att ringa chefen och VAB-anmäla sig efter en långhelg.. Men, men, imorgon är han förhoppningsvis redo att åka till dagis igen. Vi körde dit de andra två busarna i morse sen åkte vi hem och åt frukost och tog det lite lugnt. Lill E lekte med dinosaurier på mig medan jag passade på att läsa bok en stund! Efter lunchen somnade pojken och jag läste lite till... Jag har även rensat ur barnens garderober och påbörjat en städning i båda barnrummen. Ska hinna med lite till nu innan vi hämtar dom igen, om jag bara orkar resa rumpan ur stolen...

1 kommentar:

  1. GRATTIS!! Du är vinnaren av avståndslarmet på min blogg ;-) Maila mig ditt namn och adress så ska jag se till att du får ditt pris!! KRAM

    SvaraRadera