8 april 2009

Onsdag

Den här dagen känns som en riktig mellan dag... Man bara går och väntar på helgen som faktiskt börjar imorgon! En arbetsdag kvar innan 4 sköna lediga dagar! Ska bli såå skönt!

Jag handlade inför helgen på väg hem från jobbet idag. Tänkte att jag skulle bli klar och inte behöva handla mer... Vad fel man har ibland! Jag glömde nog det viktigaste inför påsken, ÄGG! Så det blir minst en tur till affären till...

Jag köpte nya bordsunderlägg idag oxå, 6 st för 29:- Jag tyckte att det var bra pris och fina underlägg. M sa ett de var väldigt mycket retro och att man kanske kunde ha exakt samma mönster som tapet i köket... det sista sades lite ironiskt så jag vet inte riktigt vad han tyckt om dom egentligen. Har inget batteri i kameran just nu men jag ska lägga in en bild imorgon så får ni säga vad ni tycker...

Idag har jag haft en riktig tävlingsdag... Är med i många nya, roliga tävlingar. Kika in här.

Nu ska jag faktiskt nanna kudden snart så jag är pigg inför veckans sista arbetsdag.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar