28 augusti 2010

Lördag!

Det har blivit en hel del recept här i bloggen det senaste och mer kommer det att bli.... När jag tappar inspirationen för mat är det bra att gå in på etiketten "Dagens middag" och se vad jag har lagat till tidigare...

Det känns som att jag inte har något vettigt att skriva om och dela med mig av just nu.. Livet knallar på som vanligt med jobb, skola, fritids, dagis, fotbollskola, ridning, mat, städning, tvätt mm mm. Éftersom jag har skrivit i den här bloggen ett par år nu så känns det som att jag bara upprepar míg. Jag hoppas att ni har lite tålamod med mig. Jag hoppar in med inlägg lite då och då för tillfället och då kan det lätt bli flera matinlägg på raken.

Nu ska jag fortsätta lördagsmysa. Tänkte se det nya dansprogrammet som börjar på Tv 4 nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar