1 augusti 2010

Söndag!

Har vart dåligt med inlägg den här helgen. Och veckan innan. Ska försöka att att bättra mig. Idag har vi haft en riktig söndag, mest bara tagit det lugnt. Jag har i och för sig storstädat Elviras rum, och det var riktigt stökigt, och tvättat ett par maskiner. Annars har det inte hänt så mycket idag.

Igår var vi ute i skogen. Vi fick för oss att vi ville plocka svamp, och komma ut lite med barnen. På med stövlar och regnbyxor på barnen och in i bilen. Svärmor följde oxå med. Vi hade jättemysigt och fikade mitt i skogen med kaffe, varm oboy och figurkakor (Tom & Jerry kakorna som jag älskade när jag var liten) men vi hittade ingen svamp....

Nä, nu ska jag sova, klockan ringer tidigt imorgon. Hoppas att ni oxå har haft en fin helg!
Natti natti!


Follow 3 barns mamma 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar