9 augusti 2010

Måndag!

Elvira är sin första dag på fitids idag. Jag och pojkarna är lediga idag och Elvira fick komma dit och hälsa på ett par timmar idag innan det börjar för fullt imorgon. Det kan nog lätt bli lite mycket i början annars med nya lokaler, nya fröknar och nya barn/kompisar. De gjorde en liten inskolning på ett par tillfällen i våras men det var ju ett tag sedan.

Vi hade en jättetrevlig dag på Liseberg i lördags! Elvira tror på fullaste allvar att det var skogen vi var på väg till för att plocka svamp men att Martin körde fel så vi hamnade på Liseberg istället..... Hon tror inte på oss när vi säger att att vi hade planerat Liseberg. Vi har ändå inte uttalat sagt att vi skulle till skogen, utan Martin sa nåt om att vi får se vem som får mest svamp, och det tog hon som att vi skulle till skogen. Att alla hade finkläder och ingen hade stövlar och regnbyxor på sig tänkte hon nog inte på. Kul hade vi i alla fall, men det var lite för långa köer. Vi kunde kankse ha valr en lite bättre dag, men det blev bra ändå!

Nu ska jag sätta mig och vila lite innan det är dags att hämta Elvira igen. jag hade planerat en massa saker att göra idag men jag har lite feber och har tappat rösten mer eller mindre så det får bli att ta det lugnt. Ska se om pojkarna vill sitta med mig en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar