15 mars 2010

Måndag!

Jag läste ett inlägg om Salem Al Fakir hos Blondinbella förut. Jag har inte hört så mycket med honom innan melodifestivalen men jag gillar hans röst och jag gillade verkligen låten nedan, Astronaut - Salem Al Fakir. Gillar man Keep on walking gillar man den här oxå...

Ja, jag är hemma idag igen. Min förkylning har blommat ut ännu mer i helgen, kunde knappt prata igår och hade nästan 39 grader i feber när jag skulle gå och lägga mig och när jag vaknade på morgonen. Ringde vårdcentralen så fort de öppnade i morse och fick komma in och ta en snabbsänka och halsprov. Sänkan visade nåt förhöjt reslutat så jag ska tillbaka till läkare i eftermiddag. Jag vill bli frisk nu! Vill kunna jobba en hel vecka utan avbrott med sjukdom för mig eller barnen. Händer inte mycket här idag. Barnen är på dagis och jag har bäddat ner mig i soffan med datorn på magen. Ska nog försöka sova lite nu innan det är dax att åka till vårdcentralen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar