7 mars 2010

Söndag!

Idag har jag städat nästan hela dagen. Det har inte gått fort men jag har fått en del gjort ändå.. Dammsugit och torkat golv köket och tv-tummet, dammtorkat och fått upp nya gardiner i tv-rummet Gjorde ett avbrott mitt på dagen när jag och Elvira åkte till dansen. Åkte sen hem och åt middag innan Elvira och Martin åkte till ridskolan för att rida igen de sista gångerna hon hade kvar. Hon skulle få rida dubbelpass idag, trodde vi. När dom kom dit var det teori. Hon var med på ett pass och så får hon komma nästa vecka oxå. Sen har hon ridit klart för den här gången, hon har ju som sagt valt att sluta med ridningen en stund och prova dans istället.

Arvid är fortfarande dålig, haft hög feber hela dagen och omt i ena örat. han somnade utan alvedon förut, får se hur det går i natt. Ska ringa vårdecntralen imorgon, hoppas att han får komma in så någon kan titta på honom.

Nu ska jag kika till en auktion på Tradera som jag hoppas att vinna. Sen är det dax att sova snart. Hoppas att ni har haft en trevlig söndag!

1 kommentar:

  1. Stackars Arvid !! hoppas verkligen han mår bättre snart!
    Linn hade öroninflammation för 2 veckor sen men det var så konstigt för hon var inte ledsen utan kunde bara inte sova en natt ville titta på tv och låg bara och snurra när jag frågade om hon hade ont nånstanns sa hon örat så vi åkte upp på morgonen och jo då hon hade det. oj nu blev det långt :) ge busbarna en jätte kram från mig och hoppas ni har det jätte bra annars! kram från oss

    SvaraRadera