5 april 2010

En lååång helg!

Den här helgen har varit riktigt lång och skön. Vi har haft lite sjukdom här hemma så det har inte hänt så mycket, vi har mest varit hemma och myst. I lördags var vi ute i det sköna vädret och grejade i ordning i garaget och fick upp lite saker till vinden. Barnen cyklade, lekte med grannbarnen och körde med radiostyrda bilar bland annat. Igår var det lite för mycket hosta på oss och Arvid så vi höll oss inne, Elvira och Emil gick ut en liten sväng på eftermiddagen och lekte med radiostyrda bilar och grannflickan. Nu tror vi att sjukdomarna har släppt och att vi kommer att vara friska och utvilade nog för en ny (kort) vecka på jobb och dagis. Men först ska vi vara lediga en dag till jag och barnen. Jag har min lediga dag imorgon. Skönt. Känner mig mer utvilad än vad jag har gjort på länge men en ledig dag till skadar inte. Sen är det tre arbetsdagar innan nästa helg. Då har vi Baby & Barn mässan i Göteborg inplanerad. Den har jag velat gå på i flera år men vi har aldrig kommit iväg av olika anledningar, men i år är det dax!

Nej nu är det dax att göra sig iordning för sängen och krypa ner under täcket.
Hoppas att ni har haft en skön helg!

1 kommentar: